10 September.

min mamma är världens bästa mamma, samtidigt lite trög :)
blogginlägget igår fick hon till "du trivs ju inte? och du känner dig inte hemma??" 
två saker jag skrev klart och tydligt, "jag känner mig väldigt hemma här, och jag trivs som fisken i vattnet"
- ibland undrar jag? - mamma kan också vara den som läser aftonbladet om en haj som var 379 meter lång och dödade 3610 personer i Finland - helt osannolikt? egentligen var det en Haj på 4-6 meter, som dödade en utanför Australien. - men oj som jag älskar dig ändå min otroligt fina mamma!
 
det är en ny vecka, ska ha möte med skoltidningen snart, tror min artikel kommer sågas.
annars händer det inte ett dugg i veckan, mer än att snart är det ju faktiskt helg igen!
 
lite bilder ifrån torsdags!



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback