weekend.

så vart det helg.
fick frukost på sängen av helene, med skinkost på ... WAAAH! inte fy skam alls.
fick en massa godsaker.
ikväll blir det fest, enda kvällen då jag kan unna mig, kanske att fredagen skulle kunna gå.
lördagen och söndagen är helt körda, men what to do? bakade kladdkaka igår, jag själv tyckte den blev lite konstig (fick blanda vanligt socker, med baksocker, så det kan varit orsaken)
men filip och carl sa att det va den bästa kladdkakan de ätit, (om de nu inte säger så för att vara snälla?) who knows? då ska de smaka en med normalt socker i! jag är en jävel på kladdkaka!

nu håller jag på och koka jävla ris, det är fan det svåraste man kan ge sig in på, hatar att fixa ris. DÖD!
gjort mig en budget också, för alla pengar jag har kvar, hade extremt mycket mer än jag trott.
pappa, du kan lägga undan 10.000 redan nu, som ska vara orörda enda tills jag kommer hem till Sverige.
jag behöver inte dom här! - fint, eftersom jag inte kommer ha jobb direkt i Svea, kan de vara skönt med ett par slantar hemma också! 
 
 
 
väntade mig regn och åska idag ... det såg ut så för ett tag, nu är det klarblått igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback