värmebölja.

det är så jäkla varmt just nu .. en riktigt fet värmebölja.
det värsta är att det är äckligt varmt inne också (aldrig varit så innan)
onsdag ser ut att bli bra, då blir det till att steka vid poolen, fint liv, bra liv, dumt och klaga!!!

söndagkväll, dags och förbereda sig för en vecka med stress, och en helg med mindre stress.
wihooo! 
 
 
jag retade upp carl imorse, sånt jag gör som bäst ni vet? men inget stort liksom .... och han började bete sig lite väl konstigt? och skit förbannad ... skumt tänkte jag, men gå väl och duscha så han få lugna sig.
så när jag har duschat färdigt, ligger det lappar utspridda överallt i rummet .... han lurade mig rätt så bra där!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Värmeböljan gör mig förvirrad. Det har ju inte varit speciellt varmt i veckan, och i morse var det inte så varmt så jag klädde på mig när jag åkte till biblioteket.. satt där inne hela dagen och trodde att det skulle vara kallt när jag kom ut. Men det var ju stekhett! Där kom jag i långbyxor och tjocktröja.

Svar: eller hur? förstår ingenting! svinkallt igår direkt det blåste lite, nu rann det på en bara av att vara inne, blir snurrig i skallen!!!!!
ottosson

2012-10-15 @ 03:40:34
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback