STRESSSSSSS

jag är så stressad att jag hade kunnat döda någon.
nästintill, idag är bara allmänt kaos och jag kommer få sitta uppe till minst 3-4 inatt, sen upp i ottan och börja intervjua både den ena med den tredje. och skriva ihop frågor till de, skriva två paper.
har åtminstone tagit alla mina bilder till fotoläxan, WIHOOO!! men annars suger jag rejält idag.
inte effektiv för ens 5 öre. - nu kunde jag skriva ihop min surfgrej, MEN NEJDÅ! jag blev för förbannad på skiten och kastade allt åt helvete .... ska vila ett par minuter så ta jag upp det snart igen, tack&hej.
Magkatarr here I come.
 
 
såhär känner jag mig just nu dessutom ...
 
 
 
'
 
utan denna karln hade jag varit 5 veckor efter, att jag hittade en sån människa som hjälper mig i ur och skur.
ställer upp i alla lägen! det finns goda människor i världen! väldigt goda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback