Rugby

mamma, vi måste prata igen imorgon, kom på en super viktig sak du måste fixa direeekt på måndag!
jag ringer dig när jag vaknat, vet inte när, men ha skype igång, och räkna med runt 7-8-tiden, nu har ni ställt om klockan, och vi inte, ... jag orkar inte räkna! ha det igång åtminstone!! :) wohoo.
 
åkte ut till Elings Park. - för rugby-cup - vilket var rätt kul, jag kan ingenting om rugby, men eftersom jag ska skriva om det, fick jag en hel del info från tjejerna i laget, rätt lätt att lära sig det basics liksom.
sjukt många lag, både killar och tjejer - fick sån skön känsla, när man själv var på cup med fotbollen, hur kul man hade det! 

Rugby? sjukt tuff sport, verkligen krig på planen, utan några skydd, såg livsfarligt ut.
hade inte vågat vara en sekund ute på planen! och VARMT! solen stekte som bäst de 4 timmarna vi var där.
ville dö vissa stunder, samtidigt som jag fått en fin färg på benen nu! 

imorgon ska jag inte lämna huset EN enda sekund, ska göra läxor, se på film, bara ha det allmänt mysigt.
och åh, sovmorgon dessutom, SOVMORGON!!!! <3 jag älskar att sova. (bara för de kommer jag sova SJUKT dåligt)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback