Outstanding!

visade upp surf-projektet för vår lärare idag - "outstanding" fick jag.
och hon hade fått höra hur mycket tid jag fick lägga ner själv på det, och gjort allt från grunden!
wiho, då blir man nöjd! att även om det absolut inte egentligen är ASBRA! så för den tid jag fick, program, osv, så helt klart king! 

denna veckan kommer journalistiken ligga nere (jag har en sak till helgen) men annars inget förens nästnästa torsdag, så Los Angeles och San Diego i helgen blir bara till att njutas och slappna av.
torsdagmorgon åker vi till L.A, kolla Santa Monica och Beverly hills mest.
ta in på hotell, och åker ner till San Diego på fredagen! - FINT.
det är ju halloween i helgen dessutom, så det firas på lördagen, kommer bli gaaaalet i IV.
"I know Halloween in Santa Barbara is bigger than christmas in New York." sa vår lärare, och så rätt.

fick även höra en annan skrämmande sak .. 6 skolveckor kvar, 6 stycken? ojojojoj galet.
och det är nu alla resor börjar. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl 8 skolveckor kvar? Eller? Är inte terminen 16 veckor? Och detta är ju 9e?

Svar: egentligen om man inte räkna denna, så är det 7! men med channels är där bara 6 :)
ottosson

2012-10-24 @ 00:17:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback