last September.

blev en dag på state och stranden, för att göra lite fotouppgifter.
gårdagen bjöd på fest hemma hos John, Rebecka och Fabian, inflyttningsfest.
inte helt fel, lite för litet ställe för så mycket folk, men dumt och klaga! 
 
nu har jag avslutat en timmas långt skypesamtal med min andra halva, anton! 
som jag saknar min bästavän, så det gör ont i kroppen ibland! 
människan som finns där i alla lägen, och alltid är på min sida, oavsett! 
 
i fredags sa jag att jag skulle läsa ... eller kan varit i torsdags till&med .. jag har inte läst en jävla sida än.
men det skall göras, NU typ .... och imorgon är det Oktober, "nästnästa månad kommer jag hem" är vad man kan säga då, längtar .. längtar inte som i att jag har hemlängtan eller vill sitta i Ronneby.
längtar som i att komma HEM, hem till Sverige, där man kan göra vad man vill .. om så bara för ett tag.
 
och nu säger jag de, för första gången i mitt liv kommer ni få höra det.
- Jag är LITE trött på värmen! - de orden är värre än "jag hatar dig" .. man får egentligen inte kläcka sig ur dessa ord, men nu har jag levt 9 månader i 35 grader, jag vill ha en dag då jag kan kura ihop med filtar och dricka varm choklad! - men det kommer, och då ångra jag denna meningen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback