KUL!

googla man ont i fingret så har man ju både cancer, ms, als, och alla de andra bokstavssjukdomarna.
däremot har jag de senaste veckorna varit extremt kissig, (extremt hela tiden) extremt trött, och yr/dålig balans.
jag har t.ex trillat av stolen tre gånger .... googla man det, får man upp diabetes, ms, och hjärntumör. 
nu tror jag inte jag har varken hjärntumör eller ms, men en släng av diabetes? tror inte jag ha diabetes heller, för dåligt på det sätter mår jag inte, men kanske att man bör dra ner på cola lite? och röra sig lite mer ...
så får väl dra ut carl på promenader, en timma om dagen .. och ingen cola :(((((( så kanske ....
 
Jag: haha, googla man dålig balans får man upp hjärntumör!!
Kosken: haha, då kan vi ju sitta här tillsammans med tumörer, kan vi hålla varandra i händerna!
Jag: huhm ... mja! jag håller dig i handen! ;)

humor och vänskap <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Eller så är du gravid? ;)

2012-10-08 @ 21:36:15
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback