JAG BEHÖVER SÖMN!

rätt mysigt hade vi det hemma hos Linnea, LITE för mycket folk, men underbart att träffa vissa man inte sätt sen förra terminen, det slår aldrig fel. - jag somnade 4-5 inatt, och vaknade runt 8 ... så jag är = döden!
fått en hel del läxa gjort idag, thank god! klockan passerar snart midnatt, jag ska skriva lite till innan jag kryper till kojs, imorgon har jag min intervju med surf-killarna nere på stranden, audio slide dessutom, kan ingenting!

Carl bjöd på middag idag, vilken fining! får väl jag bjuda på bio imorgon kom jag fram till! 
nej, nog om det här, ska nysa ikapp med grabbens andning (ungefär så ofta jag nyser)
och äntligen, äntligen äntligen har min fina vän fått besked ifrån Lund, nu börja det hända grejer.
jag heja på Lunds lasarett!!!! 
 
 
jag och pojkarna jag bor med, fina människor hela högen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback