IT IS FINALLY COOLER OUTSIDE.

så kom ännu en story upp på tidningen, skönt att det börja ser lite fullt ut på min sida.
denna tog ju dock sin tid, men upp kom den! 

nu ska ni få höra något otroligt - det är KALLT, man fryser!
har haft jeans och långarmat idag ... AH! vilken känsla, vad skönt, att få klä på sig lite.
17 grader och igenmulet, och regn!!! höst <3 dock vara det inte länge, för till helgen blir det upp till 27-30 igen.

imorgon har vi vår sista midterm, photojournalistiken, så blir plugg åtav bara fan ikväll/imorgon. 
historian kan jag lika väl säga hej då till redan nu faktiskt, på riktigt - inte för att jag inte kan, utan för jag inte haft tid att engagera mig i det hela.

det är även debatten ikväll - den sista!! - mellan obama och romney, stort pådrag här.
coolt dessutom, att få vara här under presidentvalet nu i November! 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det regna nu när jag kom hem.. jag var nog den enda på bussen som faktiskt var glad :D

Svar: Jaaaaaa, så skönt det var!! :D
ottosson

2012-10-23 @ 05:18:43
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback