I MISS IT!!!

precis avslutat ett skypesamtal med min fina familj i england.
jag sa "miss you girls" och philippa gick fram och pussade kameran <3
som de växer? nästa vecka fyller dom 4 år, för ett årsedan var jag där, och bakade tårta med cathy natten innan.

Jag: tell Alan I said hi.
Cathy: who?!
Jag: Alan? ... your husband?
Cathy: hahaha! yeah right, I was like "huuuhm, who's that?" hehehhe.
 
som jag saknar dom allihopa, det är vad jag önskar mig i julklapp förresten.
en tur&retur biljett till London, plus tåg till Axminster! en lagom billig resa runt Januari/Februari.
 
nu ska jag försöka att inte tänka på dom där borta för mycket och sova istället. 
imorgon är det redan onsdag, så det är snart helg igen! även om det inte blir mycket till helg för min del.
MIDTERMS is coming up! förstår ni det? MIDTERM = stort prov i mitten på terminen ....

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback