gnällgnäll.

så innerligt trött på skoltidningen, känner att det börja bli rena lekstugan.
inte för att hänga ut folk, men vissa verka ha huvudet under armen, ingen koll, tror de har koll när de egentligen inte verka veta någonting. - speciellt med och ge ut info, RÄTT info dessutom.
sånt gör en bara trött, trött trött trött ... bara 5 veckor kvar, (1 av de gå bort för thanksgiving)
så överleva lär jag, men ååååååååh. gnälligt.
 
förresten:

22 dagar till Hawaii.
31 dagar till Bruce Springsteen.
42 dagar till skolan är slut.
50 dagar till Sverige.

Men bara 21 skoldagar kvar, visst sjukt? men samtidigt känns det som en evighet bort.
jag längtar inte hem, på det sättet, jag känner mig bara klar? jag vet att jag kommer sakna varmen, och friheten och känslan här, av att bara vara här, för den älskar jag - jag är klar med skolan, klar med själva USA och deras konstiga regler. - och jag VET att när vinden och snön piskar mig i ansiktet i Januari, kommer jag tänka på alla vänner som är kvar här borta bland palmerna, men avundsjukan kommer jag nog inte uppnå, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback