for real, get a life.

men seriöst människa?
man säger ju ofta på skoj "skaffa ett liv istället"
men på riktigt nu, en person här behöver VERKLIGEN skaffa sig ett liv, hitta sig själv, sluta leva på andra.
skaffa egen kunskap, skaffa egna åsikter, skaffa en personlighet.
och sluta kopiera andras svar ur bloggar, facebookar eller kopiera av en annans personlighet.
det är tragiskt hur lätt det är och se det också, .. så på riktigt tjejen, get a life.

- anyway, vi upptäckte att något läckt ur vårt skafferi, då det kryllade av 282910 bananflugor.
spindlar kan jag ta, ormar kan jag ta, men bananflugor alltså, FYFAN!!! blev till att städa satan! 

ska lägga mig och läsa, imorgon kommer ju faktiskt min andra hälft på besök.
Helene kommer hit, imorgon landar hon i Santa Barbara <3
 
http://caarllofgren.blogg.se/
lillkillen har skaffat blogg, mer fotoblogg, hur ofta han kommer kika in vet man aldrig, men här är den iaf!
 
följ mig btw på instagram - maalinottosson 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback