efterlängtad helg.

sidär, kom min surf-artikel upp.
mitt namn pryder fint huvudsidan av thechannels.org .. om ni vill in och se videon.
min otroligt vackra röst spelas upp ... baaahhh, inte så vacker.
 
fått tre nya artiklar att kirra, en till imorgonbitti, en till måndag och en om en vecka.
lite stressigt, men det lugna nog ner sig snart ... kul att man få "tillit" att göra saker också.
så man inte bara sitter och sega.
 
 
vädret är påväg ner, som ni kan se! otroligt skönt, hemma i sverige låter de "ååh, jag kan ha tshirt"
här låter det, "åååh, jag kan ha långarmat på mig"
 
om en vecka springer vi runt i Los Angeles och San diego och myser, FINT LIV! komma iväg lite.
mammsa, vi sa skype imorgon efter skavlan? jag kanske är hemma runt 22.15 din tid, KANSKE, och är du inte online, så har du väl däckat framför brasan! så vi hörs på lördag isåfall.

annars har jag klippt mig, och det är extremt kort ... känns rätt tungt i bröstet, när jag sparat så otroligt långt för första gången, så är det nu tillbaka till den där "tråkiga" längden, även om jag vet att det behövdes då det vart så slitet, så smärta det. det är trots allt bara hår ... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback