dessa religioner.

äntligen lite ledigt, klockan 23:33, från 09:15 ... hade två deadlines idag.
en film som blev klar, och två timmar på mig att skriva ihop en profile.
som jag sen skickade till personen jag intervjuade, för att se så allt stämde.
och han tyckte att hans EGNA citat var förolämpande mot hans land, förstår ni själva vad de betyder?
att hela min story behövs ändras, pga religionsfriheter .. JUST därför ska man inte prata om religion, för hälften är "hemskt" att dra upp i en story ... FINE, alla ha sin religion, men pratar inte om det till någon som ska skriva en story om det då! - sådär 21:00 fick jag ändra min story, till hans viljor .. vill ju inte publicera någonting som gör honom förolämpande. MEN irriterande! 
 
men nu har jag lite ledigt, fram till 11:10 imorgon åtminstone, då jag får något nytt att göra, wiho.
ledig i 12 timmar, njut njut njut. - dags att lägga tid på andra läxor nu istället kanske. 

men nu är det helg, sup och svälj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback