burrrr kallt!

Jag är inte det minsta avundsjuk på er där hemma i bleeeekinge.
-6 ? vad pyssla ni med där borta! skärpning. 
däremot längtar jag till torsdag, 19 grader <3 skönt det ska bli med lite normalt väder, vi gå ju faktiskt in i November nu, tänka sig? November redan, det är helt galet! 

men julstämningen börja infinna sig även här i varmen - julmust, glögg, tomtar och ljus.
Jag välkomnar November - den längstaste och tråkigaste månaden av alla (delad plats med Mars)
varför just november och mars är SÅ innerligt tråkiga vet jag inte, men de ta ALDRIG slut.
kanske att det går lite fortare här borta, Mars gjorde ju faktiskt det ... kan ju vara för solens skull <3
solen är då fan det finaste som finns, jag har fått in mitt dagliga D-vitamin varje dag i snart 11 månader.
jag kommer saknar det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback