äckel ticnet.

00.00 skulle jag köpa dessa jävla biljetter.
klockan är 03.00, jag är klar.
ska upp 07.00 ...

KÖ så in i helvete för att ticnet suger röv.
hittade INGA biljetter helt plötsligt, för att ticnet suger röv.
internet lägger av 00.21 .... jag blir as förbannad.
internet kommer tillbaka 01:00 .. jag hittar AS BRA biljetter, ska klicka in mitt kreditkort - INTERNET DÖR!!
02:45 internet är tillbaka, och alla TOPPEN-biljetter är slut, och jag fick något "någerlunda" ... plus att ticnet strulade hundra gånger.
så jävla förbannad, på internet, på ticnet, på allting - hoppas ni blir nöjda ändå mamma! dom är påväg hem i brevlådan.
 
godnatt, ska få nån timmes sömn, sen blir det roadtrip, hejhå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback