30 Oktober.

alla mina midterms har ju passerat förbi, och idag fick vi ett litet snack med läraren om vart vi ligger osv.
det är bara 5 veckor kvar i skolan, och jag ligger på ett starkt A i photojournalistiken, vilket jag är nöjd med!
- kan väl inte säga det är en svår kurs, man gör det man ska ungefär, men den är den roligaste.

det kan ta upp till 200 dagar och få mitt körkort förresten, ringde ner idag och gnällde då de gått över 70 dar.
vilka rövhål egentligen? 200 JÄVLA DAGAR?! det är inte ens mänskligt, det är fan bara dumt i huvudet!!!!

fixat till lite bilder ifrån thailand, som jag saknar det stället.
dags att skicka in lite läxor och sätta igång och spela age of empires med calleballe, KING! fuska <3


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback