29 oktober.

dimman drog in lagom fint inatt, och vad händer då?
jo båtarna ser ju inte strålkastarna ifrån fyren, så då får man sätta igång ett jobbigt båtljud, så de få höra sig fram.
och jag som hör allt, blev ju såklart störd av detta genom hela natten, lovely! 
vaknade upp inte lika pigg, sjukt tung i skallen och snorig, inte ett enda luktsinne kvar.
tur jag ha calleballe som bäddat ner mig och gett mig tabletter, fin man det där.

få gotta mig med senaste avsnittet av solsidan och big bang, så ska nog dagen gå vägen också!
Giants vann world series 2012 (i baseball) vilket är ÄCKLIGT stort även här i södra delarna.
(Giants är San Francisco) - men även om vi ligger dubbelt så nämre L.A, så är det Giants som är number 1 här. - alla är som toookiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback