zzllaaatttiiss.

seg dag, klockan tickar mot midnatt, jag sitter och skriver min artikel som ska in imorgonbitti 8:00.
en timme till sen ger jag upp - det är helg, inte så mycket helg för min del, inte alls faktiskt.
har två deadlines (tror jag kommer få en fet uppgift för lördagen) är inte säker, och allvarligt talat, så hoppas jag att jag inte få den. - alldeles för mycket nu ändå, plus foto-uppgifter som ska in!

två sängar ser ni på bild, vem ha mest skit i sin säng? - jag såklart.
det är faktiskt inte oroväckande alls, helt normalt, ALLT slängs i min säng ... imorse t.e.x vaknade jag av en riesen-papper under röva! FINT.
 
och ingen av oss missade väl det sjukaste målet i världshistorian ... Zlatan alltså. - herregud.
Och Sverigedemokraterna har gjort bort sig, Jaaaa det händer mycket här i världen.

Mamma: vi får prata på fredag, 19-20 din tid? om där inte är något kanon bra på tv?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback