time for christmas.

it's time for christmas.
hela state är fyllt, med belysning, med julgranar, i varenda vrå är där julgranar stora som berg.
stjärnor i varenda fönster, tomtar i varenda kant.
julblommor som planterats, palmer som ha julkuler i stället för kokosnötter.
Julen är stort i USA helt enkelt. - och det är inte ens December.

Robbie Williams till Sverige i sommar förresten, något och fundera på?!
 
 
 
tycker egentligen julbilder ska vara i färg, mycket färg, men denna fick duga i svartvit.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Jag har nog inte varit downtown på ett tag för jag har helt missat hela julgrejen. Haha!

Robbie Williams ska jag fan gå på, Olly Murs är ju fan med på hans turné! ;)

Svar: MENAR DE !!! robbie liksom :DD
ottosson

2012-11-27 @ 07:59:46
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag funderar inte, jag SKA!!!

Svar: JAG MED!!!
ottosson

2012-11-27 @ 14:26:09
URL: http://Sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback