det är helg ... IGEN!

rättelse: "pappa skickade mitt brev för 8 dagarsen" - förlåt pappsen - KÄNNS dock märkligt att du skulle ha traskat bort till konsum och skickat iväg det? ;) men säger du det så!

DET HAR REGNAT!!!! och det är kyligt - skönt kyligt, aaah fint.
vår journalistiklärare sa idag att vi få sätta igång med våra sista stories nu, för det är 3 veckor kvar med skoltidningen och alla dom är intrycka av olika ledigheter, thanksgiving, veterans day osv osv osv.

HUR FINT? - inget paket idag, såklart .. säkert inte imorgon heller, ledsamt! 
ikväll blir det tacos, jag ska mysa ner mig med kakor och melon, och sätta igång lite vänner innan dess.
ljuva livet, det är ju helg dessutom! - Mamma skype imorgon 19:00 din tid? (lite efter där) 

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag körde bil.

2012-11-09 @ 09:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback