4 november

det ha varit olidligt varmt här idag, upp mot 30 och kvavt, ingen höst här inte.
även om det överlag är kyligare än vad det var i tex september.
på fredag ska vi t.ex få regn, WIHO! ska bli lite mysigt.

imorgon börja en ny vecka, den består av lugn, vad jag vet än så länge.
det var dessutom kolsvart redan vid 17.30 idag ... den timmen gör en hel del! 
- fick skypa med både sofie och mirandra idag, fint och höra om livet där uppe i norgelandet, två extremt sköna människor som skulle kunna liva upp vilken vardag som helst! 

nu blev jag extremt sugen på en kladdkaka och nya avsnittet av solsidan, love it! - så får det blir! 
4 veckor kvar (utöver finals-veckan) godemintid, dags och inte lägga sig på latsidan!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskar att jag vetat om att det skulle vara så varmt innan jag gick hemifrån vid nio i morse. Höll på att dö när jag kom ut från bion vid ett. Svarta jeans i dagens värme var fasen inte skönt.

Och sjukt vad tiden går snabbt, och den kommer bara ruuuuusa förbi nu när vi närmar oss jul. En månad av skolan kvar bara. EN!

Svar: hoppas inte du ha lika mycket kläder på dig idag!!! äckligt varmt :OO JAAAA en månad!!! :DDDD
ottosson

2012-11-05 @ 04:05:35
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback