39 days.

vilken otroligt slö dag, tvättat, sovit, kollat film, sovit lite till, handlat och nu ikväll blir det nya James Bond (min första james bond-film) med grabbarna grus. - igår var det fashion show, kul men lite halv kasst.

idag as you can see, är det 39 dagar kvar till svealand. 
haft en liten extra saknad just idag, drömde om min fina mamma inatt, hel konstig dröm egentligen, allt gick ut på att hitta ett apotek så jag kunde få köpa mitt nässpray (galen i nässpray?) men själva grejen att få umgås med mamma igen, springa in och ut i affärer, prata skit och mysa ihop det i soffan till något otroligt tråkigt tvprogram och äta kex och ost. - småsakerna är de bästa! 

förövrigt så skriver jag CV och kika på jobb här och där.
ännu mer överraskande är att jag och calleballe kolla lägenheter! - i skåneland. i henkeland. 

Jag: men sluta prata så konstigt, förstår inte vad du säger.
Carl: bara vänj dig, WOHOOO!! 

kollade tillbaka på min facebook, vad jag gjorde idag för ett årsedan.
då satt jag med visumansökan, hade kommit hem från england och kliade mig i huvudet över att det knappt fanns datum på ambassaden! - ett år senare, är jag snart klar med mitt år i USA, tiden går ibland lite sådär läskigt fort? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback