18 november.

helgen är slut - som alltid på söndagar, hur ledig man än är på måndagen, så ta den slut här och nu.
det ha varit en fotodag utan dess like till de olika klasserna. (än är vi inte heller färdiga)
det blev harry potter maraton igår, åtmistone 1an och 2an, tills det blev kaos och marc fick skit för allt igen.
mysigt! - nu har jag gjort ett quiz, lämnat in tre bilder, och ska ta 8 nya foton för ena klassen om ett tag.
sen skriva ihop min artikel, och lämna in tennis-bilderna.

men det blir ingen lång vecka här inte, på onsdag dra vi oss ner mot LAX och mot Honolulu.
dags och beta av alla läxor innan dess! 

om en månad sitter jag här ensam i vår lägenhet, alla ha tagit ett flyg eller befinner sig på resande fot i USA.
det kommer vara tomt, jag kommer behöva låsa dörren en sista gång av oss alla, blicka ut över en tidig morgon i California för sista gången, väskan är packad, allt skit är slängt, det kommer eka sådär fint och väggarna kommer att vara tomma - om en månad är det slut, slut på detta kapitlet, på denna resan, på denna verkligheten.
Jag kommer ta mig ner till LAX återigen, sätta mig på planet och resa i sådär 25 underbara timma med Lisa.
bara för att komma hem och påbörja en verklighet där, ett nytt kapitel, en ny resa, och blicka ut över ett län istället för en stat. - en ynka månad sen är det över! - dags och ta vara på tiden!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback