13 november.

fått min deadline uppskjutet till på torsdag, thank god! 
och bokat in en intervju med tennis coachen för en story om honom, FINT - hoppas bara alla mina frågor blir besvarade imorgon med fotbollslaget så man kan lämna det bakom sig! 

vi går snart in mot helg, som sagt vi har lite längre tid här (de flesta av oss) på onsdagar går man oftast mot helgen, det börja bli dags för lite mer plugg nu, då finals kryper tätt inpå. - det börja också bli dags för Hawaii, nästa vecka kila vi mot sol&bad och hiking, Jap, jag ska slita upp Carl till Diamond Head, utkiks punkt över honolulu. - verka OTROLIGT fint. 

nu ska jag äta upp mina djungelvrål, läsa Allers och gotta mig.
förresten, inte tagit nässpray på hela dagen, jag har hållt på och kvävas till döds, men ha varit envis.
extremt trött ha jag blivit dessutom då jag knappt få syre till hjärnan, men fan värt.
om ett par dagar kommer jag bara behöva använda skiten på nätterna! - HURRA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback