San Francisco AGAIN!

gårdagen var Cinco de Mayo, en mexicansk högtid, så vi satte igång och festade.
blev en halvtidig kväll iallafall, runt 1-2. hade trevligt med mina fina iallafall!

det blev en dag på stranden .... (vem det nu än är som sjunger det i sin låt?)
jag har för första gången badat i Stilla Havet! (Pacific Ocean) - inte många som gjort det, Cajsa också för den delen.
vi har båda bränt oss, efter det drog vi och åt lunch med Carl och Emil, fint så fint! 


efter stranden ta man ett dopp i poolen och svalka av sig ordentligt.
sen gå man upp, fixat ett helt schema för hösten, helene och cajsa lagade mat.
till mig, tess, carl, ariel, viktor och gustav, så stor middag!
nu ska alla den högen på bio, utom mig ... jag måste plugga! 

- vi har bokat San Francisco hotell, och Alcatraz-tour, och imorgon bokar vi bilen till San Francisco.
kommer boka den i 3 dagar, för jag ska göra min uppkörning, plus vi ska till Six Flags, nöjesfält i Los Angeles på Söndag.

alltså.
Fredag - Lördag i San Francisco.
Söndag dra vi till Six flags i Los angeles!!!!!


och imorgon är en ny vecka, då kan vi säga "nästnästa vecka bor vi i sverige igen" - jag gråter och skrattar samtidigt. det är så satans nära nu, det är FÖR nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback