resan innan santa barbara i aug.

den 9 augusti åker jag hit, till Seattle, Washington! 
jag längtar så jag spricker, seattle var innan inget ställe jag hade högst upp på listan, men staden verka underbar.
där skall 6-7 dagar spenderas, med allt vad seattle har och erbjuda, allt från första starbucks, kerry park, till tuggummiväggen, till att mysa runt.

efter de dagarna kommer vi att bila ner mot California, vi ska stanna en dag i Portland, Oregon.
I Oregon har de ingen taxa, som i alla andra stater i USA, så här skall det shoppas - tex min Iphone jag ska ha.
annat smått och gott, som kan behövas när det ändå är billigt.

efter Portland har jag bestämt vi ska inom Redding och Napa Valley (I Californiaaaa)
Redding ska typ vara världens nationallpark, super fina parker, berg, vattenfall! - ser fantastiskt fint ut.
Napa är ju känt för vin och sin natur, den skiten vill jag bara se en kort sekund.
- sen stanna vi en natt i San Francisco! - agaaaain, underbara stad. - ELLER Sacramento, huvudstaden i Cali.

men det är så långt och köra mellan SB och SF, så perfekt och stanna där en dag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback