Lycklig tjej.

LYCKLIG !!!!!!!! SER NI VART JAG OCH CAJSA SITTER ??!?!?!?!?!?!
Serien Vänner, som är ett av mina freak-serier (efter förhäxad och big bang), vi sitter i det kända Central Perk, Cafét, GALET!

'
Batman-bilen!

sa någon att vi titta mycket på Big Bang?! - inte alls.

så vi har åkt runt på VIP tour genom filmernas och seriernas värld, dreglat över tröjor och faktiskt sett lite skådisar också, ur the Mentalist.

vi åkte sedan till Beverly hills och mös runt på Rodeo drive och alla dörika affärer, som man blev fattig av bara att titta på skiten, såg skylten och mös runt, fatta ni vad jag minns?
igår visste inte ens Evelina var hon va, men jag hade stenkoll! wiiihoo.

skulle precis kolla mitt bankkonto ...

Jag: nej våga fan inte ...
Cajsa: nej, men gör de bara!
Jag: aaah, here we go!
Cajsa: vad hade du?!
Jag: VAD FAN?! Jag har ju massa mer pengar än vad jag ska ha?!
Cajsa: vadå?!!
Jag: vem fan har gjort detta?
(överföring pappa)
Jag: aawwwh det är pappsen! 

tack pappa, det hade du inte behövt, men en sten släpptes från mitt hjärta, kan äta middag imorgon t.ex.
har nu fyllt på min svenska mobil, och sparat 300 kronor till tåget hem! 
så nu kan jag kanske unna mig en adapter, eftersom min dator nu är amerikansk, och sladdarna inte fungera i Sverige! ska hålla hårt i mina pengar ändå, Mcdonalds och vatten! (y)

nu kommer Evelina hit, få ser vad vi ska göra nu ikväller, äta och mysa, prata en massa strunt, som alltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback