Iam coming home.

- Imorgon kommer nog ingen jätte stor uppdatering.
Imorgon ska vi checka ut, dra till Los Angeles Airport, lämna våra väskor, dra till Santa Monica och spendera hela dagen där, innan vi påbörja våran resa mot Köpenhamn och Sverige!

"I seriously can't do this, I just walked by H&M and it made me think of you, aaahh I'm going crazy here without you, come back!!!" - inte jag heller!!!!

förhoppningsvis finner jag tid för ett extra inlägg från California.
Idag har vi ätit på cheesecake med Evelina, åh min fina evelina, vad jag tycker om den tjejen!

Sverige, jag är nog rätt redo ... smärtan i bröstet över att ha lämnat alla, kan inte bli värre.
samtidigt har jag nog inte förstått att jag ska åka hem, att om två dygn (svensk tid) så sitter jag där igen, på jävla Copenhagen's airport, vänta på att få gå på tåget mot Karlskrona ...


skriver jag inte igen, så kommer det en stor uppdatering på torsdag.
när jag ätit min falukorv, när jag kramat min mamma, när jag gråtit över att ha insett att jag är hemma, och allt är en historia, när jag ligger i världens bästa säng, när jag ha fått äta pappas mat, när jag fått krama om alla mina fina vänner ... då, när det är som mest känsligt, då kommer ett inlägg.

Men nu tackar jag för mig, en blogg om livet i California, kommer att för 2 månader att blir livet i Blekinge.
om 79 dagar är jag förhoppningsvis tillbaka här, det går fort ... 

SWEDEN - IAM COMING HOME! - AMERICA, I'LL SEE YOU SOON AGAIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback