San Fran - Six Flags.

Vad gjorde vi då egentligen i San Fran?
vi åkte i alla satans backar som stället har och erbjuda.
vi såg alcatraz, vilket var dö mäktigt.
ni ser bild 1 och bild 2? den är tagen EXAKT samma ögonblick, fast den på själva staden är syd/väst om alcatraz.
och bilden på oss är norr - så förstår ni väderskillnaden när det är i "Bay-area"

vi bodde på ett risigt hotell, vi fick takterassen som var rätt coolt dock.
vi körde 6 timmar upp till SF på fredagen, och 6 timmar hem på Lördagen.
inte en resa man skulle gjort hemma i svea direkt, men så värt här.


vi njöt mesta delen av tiden, bland underbara San Francisco, som slår nästan alla städer (utom Chicago)
verkligen en underbar stad, hade hoppat Los Angeles alla gånger för att få se SF istället.

dagen efter (söndags) åkte vi 4 till Los Angeles och Six flags! Jag och mina två fina roomisar och cajssiiis.
Jag fick köra, och tess kartläsare.

man kan ju åka colorado och göra pisspölar av vatten från byxorna, SJUKT otäckt med blöta trosor.
annars firade den dagen med 30 grader och stekande sol, så det vart fint.

Six Flags ja, Liseberg slääng dig i väggen! - (inte balder dock, balder är ALLTID kung)
nu är det snart tisdag, sista måndagen i Santa Barbara har passerat, jag har gjort klart en Final.
bara en till kvar. 

på söndag åker vi till Los Angeles, det börja dra ihop sig, livet i Californien för denna tiden börjar ta slut.
alla papper är underskrivna, det mesta är inlämnat, jag ska börja packa, boka hotell i L.A för 2 dagar.
vi ska ha avskedsmiddag med hela gänget, och hejdå frukost på söndag.
- det är mycket nu, det är många hejdån .....

speciellt här - men i augusti åker jag till Seattle, stanna i 7-8 dagar, innan vi bilar ner till California.
Jayme ska ta ner sin bil hit, så vi får bila igenom Washington och Oregon, jag vill stanna en dag i Portland och sen något annat skoj ställe på vägen! - det blir nog ett par bra dagar med den där mannen.

imorgon ska jag har min uppkörning dessutom - hur konstigt är det inte?
jag KÖR till min uppkörning? 
plus att jag har kört 3-4 år i sverige, i Las Vegas, i Los Angeles, i Chicago, i San Francisco.
är ju fan märkligt om jag inte kirra det här alltså, Jag berätta om hur det gick.
- vill mest bara klara de så jag kan få själva kortet, istället för att ha papper bara ;) GRATIS ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback