två körkort.

Man kör till sin uppkörning, för att se om man är duktig nog för att köra.
så kör man i tio minuter för att se så man kan köra och titta i alla vinklar och blinka.
och så räkna hon upp tio miljarder fel man gjort (för man orkar inte titta efter cyklister hur ofta som helst)
och så säger hon "Grattis - du har ditt körkort" - och man tänker att skämtar hon?
I sverige hade jag kuggat dubbelt om - jag stannade inte innanför vita linjen, jag glömde blinka, hej&hå.

Welcome to America - God bless.
Nu har jag åtminstone mitt California-körkort
, och behöver aldrig mer oroa mig om försäkringar, om att få köra i en annan stat, eller liknande! - fick ett tempoärt nu, men det andra trillar in i brevlådan i sommar, här i USA då, så får kika på det när jag kommer tillbaka, wiho!

Kommentarer
Postat av: Briitta

Grattis kitkat! <3

2012-05-15 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback