starbuuucks.

Louise: malin ... plugga nu!!
Jag: jaaa men lugn.

Louise: malin?!! seriöst.
Jag: men vafan, jag ska ... sen.

- vi drog till starbucks för att få lite gjort.

Louise: varför lyssna du på spotify? SÄTT IGÅNG!!
Jag: men den håller på och laddas ner här .....
Louise: skyll på det!

- som och har en mamma i hälarna! 
men jag vet jag måste, jag är lite stressad nu faktiskt, men jag är på G nu.
Final cut ska öppnas upp, sen klipper jag för fulla muggar, när jag väl kommit igång så jävlar!

vill inte att louise ska åka hem imorgon, vem vill bo på östkusten när man kan bo på västkusten liksom?
tänk att hon åkte som aupair till Philadelphia Juli 2010, och nu har hon bara ett par månader kvar .. innan hennes två år i staterna är över!
Cajsa kommer ifs i övermorgon, ÖVERMORGON!!!! förstår ni?! ÖVERMORGON ÖVERMORGON !!!! JAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback