San Francisco here we come!

Idag mår jag faktiskt lite bättre, kanske jag behövde lite frisk luft bara.
ränt runt som toking idag, bokat tid för uppkörning, och bort till internationella services - två gånger dessutom.
brytit oss in genom fönstret för att cajsa lämnat nycklen inomhus ;) 
här är det dock ingen bedrift och bryta sig in, är bara att dra fönstret åt sidan, istället putta jag fönstret så det ramla ner, och precis då jag ska klättra in kommer hyresvärden och låser upp åt oss! wiiihooo.

men nu är jag så trött, så ska försöka sova nu, imorgon beger vi oss till San Francisco tiiiiiiiiidigt.




förhoppningsvis får vi lite finare väder i SF än vad vi hade också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback