Question.

Hej!
Jag bara måste fråga en sak, jag ska börja plugga på SBCC i höst, och håller på att leta boende. Har du några tips? Områden som man vill undvika? Eller var man helst bor?

Svar: - beror helt på hur du vill bo, jag själv älskar att bo nära skolan, och då är Cliff drive bra att bo på, här runt omkring cliff drive finns Buena Vista apartments, Cliff house, Harbor Heights, Oceano är ganska nära också.
vill du bor ute i Isla Vista har jag inte mycket och komma med, mer än att räkna med 30 min pendlning till skolan, och endel fest, men tydligen sägs de att de inte är så mycket fest på vardagarna ute i IV längre iaf.
- inte jätte bra tips tyvärr, men litelite.

om 14 dagar sitter jag i min säng där hemma i kallinge och stirra in i taket, troligtvis kommer jag känna att allt varit en dröm, jag har ätit pappas grillade mat (för gud nåde den som inte lagat grillat) man lämnade en verklighet i sverige och kommer tillbaka till en annan, om bara 14 dagar är äventyret över, del 1 åtminstone, en del 2 återstår fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback