LETS GO!

Louise har åkt, buuuhu, nu sitter hon på ett plan över till Philadelphia.
jag själv har knappt hunnit träffa henne idag, då jag drog till biblioteket direkt vid elva-tiden.
hem runt 3, hämta henne och lämna henne vid tåget, tillbaka till skolan och nu är klockan 8 och jag är fortfarande här. - fick hoppa min lektion dessutom för att få saker gjort .... bibblan är ÖVERFYLLD med människor som ska ha finals.

själv har jag carl här bredvid mig som hjälper mig, thank god <3 bjöd han på mat, så han är nöjd.
är iallafall klar med två finals, inlämnade dessutom, och nu sitter jag med journalistiken som jag har 4 timmar på mig, innan den finals'en är klar, och två läxor till midnatt.

BÖRJA I TID NÄSTA GÅNG ÄR NÅGOT JAG SKA KOMMA IHÅG FRÅN OCH MED NU!!!
ingen tid för mer bloggning, nu kör vi ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback