Lets do this shit !!!

sebastian och albertsson (carl) trillar in med all mat, dom ska laga till oss idag - för vi ha bjudit dom hela terminen.

albertsson: hur går det med din final?!!
Jag: joooo.
albertsson: hur mycket har du gjort??
Jag: två sidor.
albertsson: är du seriös?! hur många ska du göra?
Jag: 13 ....
albertsson: TILL MIDNATT?!
Jag: ja?
albertsson: du är seriös?! lägg på ett kol då för fan! så vi kan äta och ha myskväll allihopa.
Jag: jaaa, ååhå.

(så fortsätter jag och läser lite bloggar och snurra runt på facebook)
okej 5 timmar till deadline, DET SISTA JAG GÖR!!! Nu kör vi !!!! NO MORE MULTIMEDIA AFTER THIS !!!!! WIHO

Update:
Jag har nu gjort 8 sidor, alltså bara 5 sidor kvar! och klockan är inte ens 9.
så det ska nog gå bra, ska nog få ihop något.

nu har vi precis ätit förätt och skålat med champagne och jordgubbar! - nu tror jag själva middagen är redo faktiskt.
luktar gott åtminstone ifrån köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback