KLIA!

har kliat på kroppen i två veckor nu, konstant, inte en sekund går utan att jag kliar.

Carl: det ser ut som om du har en sjukdom .... ? har nog aldrig varit med om någon som varit så sjuk eller haft så mycket problem under så kort tid som du.

så idag bestämde jag mig för att tvätta alla kläder, använde nytt tvättmedel, smörjde in hela jävla kroppen med kortison-salva (typ) så nu ska det väl ändå gå över, ta mig fan! blir tokig annars.
(annars hade ju farmor haft sina mirakel-kurer alltså)

annars? jag skypade med fluff, känner mig alltid hel efteråt, finaste vän.
jag och calleponken såg Batman-filmerna, woooho, jag somnade i halva dock.
ränt upp till Mesa och köpt cola, köpte cigg till tess, och fick visa legg?!?!?!? lite besviken där.

just nu sitter Cajsa på kastrup, vänta på att få gå på sitt plan, imorgon landar hon!
00:15 plockar jag upp henne, klockan 09:00 svensk tid på fredag.
- evighets resa och komma hit. - gooooodnatt, imorgon är en lång dag!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du får en bra helg, endast några få dagar kvar nu! Sen kan man slappna av!:D

2012-05-03 @ 23:25:28
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback