Jetlag <3

logga in på facebook och ser att jayme skickat minst 583939 meddelande på fb.
stackarn hade suttit uppe till klockan 5 imorse och hoppats jag skulle logga in, min söte! äntligen fått skypa med honom för åtminstone en och en halvtimma, alldeles för fint.


Me: Iam going to sleep with a pillow under my bed next semester!
Jayme: WHAT? what did you say?
Me: omg, iam soooo tired, of course I mean sleep with a gun under my pillow?
Jayme: yeaaah, I don't think a pillow would do any good under your bed!

somnade mellan 18:00 till 21:00, förstår ingenting, skulle lägga mig och läsa, däcka direkt.
så vakna jag till och titta ut, solen skiner ... klockan är max 19 tänker jag, ICKE! det är ju ljust i timmar i detta land.

Jag: MAAMMMMAA!! varför har du inte väckt mig?!
mamma: visste ju inte att du sov, trodde du satt vid datorn?
Jag: men herregud, HÅLL KOLL PÅ MIG!!!

talet som Carl körde sista dagen! åh, sakna den där killen, älskar att prata med folk ifrån Santa Barbara, alla minnen ihop, man försöka förklara så gott man kan till alla här, egentligen bryr sig ingen på de sättet, för ingen förstår hur vi hade det, ingen förstår vänskapen man får där borta, så att prata med folk från SB, gör en hel, det känns på riktigt <3

Carl: du måste komma hit, till göteborg i sommar!
Jag: JAAA måste försöka
Carl: annars kommer jag till ronneby, for sure!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback