friendship.



sara (håkan), jag och sofia innan studenten 2010.
det första jag gjorde när jag kom hem igår var att köra till denna tjejen.
första jag gjorde när jag vaknade idag var att plocka upp denna tjejen. 
jag är så hel jag bara kan bli igen! och imorgon kommer tjejen som gör mig ännu helare.
vi tre tillsammans! omöjligt och vara lyckligare än jag är med er.

jag älskar möjligheterna att kunna smsa till sara, till sofia, till kosken eller vem som.
sara berättade att när hon vaknade idag trodde hon det var en dröm, att jag smsade henne, det känns så.
att se "Sara håkansson" på min mobil känns overkligt. ännu mer overkligt att ha henne 10 minuter ifrån mig.

möjligheten att köra till maxi, och kunna köpa allt det där man saknat, det är underbart.
och samtidigt som det finns saker jag saknat här hemma, så finns det nu istället saker där borta jag saknar.

idag glömde jag t.ex att koppla när jag körde bil, och kunde inte förstår varför bilen hoppade fram.
och att betala för vatten på resturang? vafan är det, och ingen gratis påfyllning var det heller.
och att spola UPPE på toaletten? jag letade efter en spak i sidan på toan.

ändå bodde jag inte länge i USA, 5 månader är ju ingenting, men man vänjer sig fort, super fort.
men att ha sina bästa vänner nära till hands, det är det finaste i mitt liv just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback