4 months in the state.

tror jag börjar blir sjuk igen, palla fan inte.
säkert för att jag stressade runt så mycket när jag var sjuk sist, så jag inte hann bli frisk.


på tisdag öppnas registeringen för mig för hösten, så kommer få välja mina kurser då.
vilket jag nu måste kolla upp vad jag vill läsa isf, och göra lite scheman vad som passar osv.
men nu får det blir plugg idag, strandhäng och plugg! 

Just det, 6 Maj idag, det är alltså 4 månadersen jag begav mig hemifrån.

känns dock som flera år, - men det ska bli skönt och slippa många barnrumpor här, men de som är bakom flötet, bryr man sig ju faktiskt inte lika mycket om som de som är toppen här, åh fina vänner jag har här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback