var det verkligen på College vi hamnade?

nu har jag varit och lyssnat på talet om Moby-duck.
en timme varade det, och det var rätt så intressant, så svårt och följa med när man ska anteckna samtidigt.
inget får blir fel, engelskan måste vara exakt korrekt - Men nu har jag tagit 4 A4-sidor så något vettigt ska jag väl få fram. - fina carl följde med mig, så jag slapp ira omkring själv i hundra år, aldrig fel med egen tid heller.

nu skall det skrivas, åhjaafan! - äta lite först, sen sitter jag här halva natten, helt klart.

mammsen: skype imorgon .. runt sisådär ... 8 - halv 9 din tid - kvällstid!

"börjar undra om man sökte in till Santa Barbara Elementary school istället för College"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback