Las Vegas.

Nästa stopp var då Las Vegas.
det var grymt och köra förbi vid motorvägen och ser allt man sett på film.
att sen köra på Las vegas blvd (the strip) var ännu coolare.
"där har dom spelat in hangover" - åh där springer dom i den filmen.
det var som att vara med i Hangover .. DET VA SÅ GRYMT!
det går inte och förklara hur jävla coolt Vegas var!


här är Bellagio, där vi andra kvällen drog upp till en svit, där helene och gänget bodde, innan vi drog ut.

på kvällen mötte jag upp helene, andy och phillip, för lite utgång och spelning.
10 dollar för oss tjejer, och så fick vi dricka gratis hela kvällen, (70 kronor typ)
skit bra deal! - att spela var inte så kul som jag trodde, jag slösade 3 dollar bara för att ha gjort det.
"Jag har spelat i Las Vegas" liksom ... men thats it.

annars var allt sjukt, VEGAS BABY! vi alla sa det minst 4829 gånger de dagarna.
och man tröttnade aldrig.

här inne var det ett shoppingcenter, med Italiensk-feeling, taket och allt var GRYMT! mätkigt som fan.
här inne åt vi cheesecake också, otrooooligt gott, som alltid.
Las vegas var iallafall grymt, allt var grymt, och det var så JÄVLA mäktigt.
det gå inte ens och beskriva känslan (jag tjatar) - jag ha sjukt mycket filmer, men dom ska Calle klippa ihop.
det kan ta lite tid, men det kommer nog ett par så länge iallafall.




Kommentarer
Postat av: Johan

Vilket ställe var det som ni fick fri dricka för $10 på? Väldigt nyfiken, vill kunna skriva om det på min blogg :)

2012-04-02 @ 22:29:15
URL: http://las-vegas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback