Last day!

Part ett och Part två.
andra dagen i SF, och även sista dagen på vår resa.
vi åkte upp till Twin Peaks, för utsikt - underbar utsikt.

LA tecknet i San Francisco, med New York-keps på! 

helt plötsligt skulle alla göra L.A.

Kalle håller på när jag försöker ta foto, som alltid! :)

efter lunch lämnade vi San Francisco och körde Highway 101 hemåt mot Santa Barbara.
vi stannade till i en dansk stad - Solvang, där allt stod på svenska/danska, och vi fick lite svenska saker med oss.
allt annat var rätt stängt, och dött ...

ett wienerbröd fick jag mig, och en kanelbulle! WAAAAAAH!

nu är vi tillbaka som sagt - Hemma i California, det känns skönt att inte bo i Nevada faktiskt.
rätt tråkig stat, utöver Las Vegas såklart!

men det är en bra feeling, att vara här .. vi har också varit här i 3 månader nu, det går fort.
lite mer än en månad kvar till hemfärd, och en månad till Cajsa kommer!
kan inte förstår att det är April på Söndag
nu är det dags att börja leka student igen, börja plugga satan!
Jag och calle körde upp längs bergen och såg de svin-rika husen och tittade på utsikten.
Santa Barbara är helt okej fint i solnedgång.

in love with California!
som sagt - många filmklipp kommer, super många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback