San Francisco.

åh, fina San Francisco, det var verkligen a dream came true.
Jag kan så länge jag minnas, velat se denna staden, just för att förhäxad spelas in här.
och nu stod jag där, och kikade ut över golden gate, jag körde t.om över golden gate - känslan är obeskrivlig.

det är inte super lätt och komma upp, men när man väl är uppe så ...

sälarna vid Fishermans Wharf, ute på Pier 39. - grymt.

Alcatraz, som vi tyvärr inte hann boka biljetter till, men det lär gå fler tåg för det också. helt klart.


Lutar inte alls, inte alls ....
den kända buskmannen, som Filip och Fredrik gjort program om t.om.
rätt känd för SF.

husen i serien "fullt hus" som gick på 90talet.



Ja, det var allmänt coolt i SF och jag är kär i staden! - I left my heart in San Francisco.
är så glad att min fina familj där hemma har hjälpt mig med pengar så att resan kunde bli möjlig, även om jag försökt snåla så gott jag kunnat.
ni är guld värd!

Vi var också inne i Chinatown en runda! kung kung kung, hela dagen var kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback