baseball en fin sommarkväll.

klockan är way past my bedtime! 
men samtidigt är hon ju egentligen "bara" 00:42, och inte 01:42. 

tvättat som en tok idag, skönt oooj så skönt med rena kläder!
kilade över till Jayme och gänget nu ikväll, det var t.om ljust ute klockan 6 (solen går ner här då, nu runt 7 ist)
vi drog ihop ett gäng och spelade baseball, fick reglerna klart för mig, drog till planen, och lekte.
då var jag lycklig, att spela sport, med bra vänner, på en sommarkväll! Life <3

när det började mörkna drog vi in, beställde pizza, spelade beerpong och jag pluggade.
var färdig redan klockan 22.00 - förstår ni min effort där!

flippade bara en gång på Jayme dessutom, okej - det är inte lätt att förstår för han som har engelska som första språk, att jag ta LITE extra tid på mig att hinna med, speciellt i multimedian, när orden som kommer upp är hittepå ord, som t.om ta amerikanarna ett tag att koppla. så "kom igen slöis, vafan är du inte klar ännu?" makes me kindaaa angry, så efter en utskällning lät det mer "guuuuuud förlåt, jag sitter här och vänta tills du är klar, ta din tid"
så skall det låtas.

sitter och äter snickers i min säng - hade mamma sett mig nu hade hon dödat mig.
jag har nämligen redan spillt choklad här, kan höra henne säga "du är hopplös malin, varför ska du äta i sängen för?! kladdemaja!!" - fina mamma, jag saknar att höra hennes gnäll om att jag är slarvig ;) och jag saknar att gnälla på hennes bilkörning!

Sova var det nu, upp och hoppa 07:00! alltså om sisådär 5 roliga timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback