Courses!

har tänkt på om man nu vill läsa en AA-degree här, så måste jag plugga ett år till efter mitt år.
inte alls någon plan på det, men tänkte det är bra och välja kurser som kan behövas för en AA, ifall jag ångrar mig.
Man måste läsa Historia, matte och engelska (vad jag vet)

och tänkte att det gör jag nog fan bara inte, jag kan ingenting om matte, jag dör nästan hellre (okej, överdrift)
men historia är det bästa jag vet, så det ska jag välja en kurs till nästa termin, history eller US war history.
ska också har Channels newspaper, foto1 (som jag måste ta om jag vill ha mitt diplom) - sen hade jag tänkt satsa på någon Lag-kurs, Juridik typ.
och så har jag den femte kvar, kommer läsa fem st nästa termin, istället för 4 som nu.

och jag har inte lust att "slösa" credtis på någon fjantkurs för att ha det lite enkelt.
vill verkligen har användning för alla mina kurser - så den femte och sista kanske blir någon Mattekurs?
HAHAHAHAHAHAH att jag ens bara säger dethär - Jag kan nog fan inte göra det, så mycket hatar jag det.
- något bra ska vi nog kunna hitta på, någon till rolig skrivkurs troligtvis!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Malin!

Schysst blogg :)

Jag har förstått det som att du åker med IBS, stämmer det- Och i sånna fall - hur funkar det med ekonomin? Klarar du dig på CSNpengarna eller hade du en massa sparat när du åkte? Och hur ligger Santa Barbara till prismässigt?



/Camilla

2012-03-01 @ 19:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback