muchooo update.

var så himla inne i min midterm att när klockan slog 20:00, kom jag på att jag var 2 timmar sen med en annan läxa.
jag hatar JUST den läxan, det är den enklaste och minsta läxan, men den hamnar inte på moodle.

Moodle är skolans "läx-verk" kan vi kalla det för enklast skull, alla lärare jag har använder de och publicera sina läxor där, förutom han, han kastar ut lite läxor i sin privata-mail. - vilket gör det då omöjligt att komma ihåg de.

och just som jag kom på den läxan, kom jag på jag hade en annan i photoshop till midnatt.
tur var la det, nu är den inskickad iaf, och jag blev avbruten i midterm återigen, gäller och prioritera denna veckan, verkligen! efter torsdag kan jag fokusera på bara den skiten.

har ändå haft en mysig dag med tess, pratat otroligt mycket om livet, människor, folk hemma.
alltid fint och bonda på ett annat sätt. - vi har väl inte riktigt haft tid för det innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback