Luck.

idag har jag tur - vi ska göra en intervju med en expert på nånting här i Santa Barbara för vår journalistik.
och jag tänkte länge, innan jag kom på ett "animal rescue center" och äntligen har jag hittat en person på ASAP här i Santa barbara att intervjua, SCORE! - kommer blir en kung-intervju!

precis upptäckt ett fel med Spring Break - vi har en dag mindre än vi skulle från början.
jag som bokade hotellen och få väl ta på mig det, vet inte riktigt hur jag tänkte där, vi har ändå lyckats få in de dagar vi hade tänkt, känns kanon skumt, men nåväl - nästa vecka befinner vi oss i Los Angeles, påväg mot Las Vegas, Grand Canyon och San Francisco! - kommer blir kung! - behövs lite semester nu, utan plugg.

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Hej Malin. Vi har det bra, kanon fint vaeder Pappa gnaeller pa solen. Vi hors pa sondag nar vi kommer hem. PUSS OCH KRAM FRAN MAMMY AND PAPS.

2012-03-14 @ 20:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback