GRAND CANYON!

gårdagen var flippad - vi åt på cheesecake factory, drog till Ceasers Palace för att spela.
sinnesjukt stort, sinnesjukt mäktigt och allt är bara så JÄVLA konstigt (på ett bra sätt) här.
VEGAS?!?!! 

Idag tidigt på morgonen åkte vi mot Arizona, med målet mot Grand Canyon.
GALEN resa, då vi körde fel, vi var MITT ute i öknen, och allt var allmänt kaos.
Meeeeen, vi såg det, det var coolt (gå inte ens och förklara eller visa på bilder)
(värsta var också på ditvägen, så fråga Calle mig, SKA VI TANKA?! Neeeeej svara jag, vi klara oss till nästa stora stad ... det gör vi inte, mitt i öknen börja lampan blinkar ... men när det sen står på 0, så rullar vi in på en bensinmack ;) vi har det på film också)!!!
- nu är vi tillbaka i Vegas!! och ska snart åka inåt, och sen möta upp det andra gänget som kom idag!

Imorgon åker vi till San Francisco !!!!!!!!!! - det jag längtat mest efter på denna resan faktiskt.
- kommer många bättre uppdateringar hemma i SB! promise, promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback